Padomi  
0
237

Kā palielināt libido? 4 vingrinājumi, kas palīdzēs atjaunot vēlmi

Sieviešu dzimumtieksme var būt ne mazāk spēcīga kā vīriešiem, taču kompleksi par savu izskatu un ieradums ignorēt sava ķermeņa signālus neļauj sievietei atbrīvoties un pilnībā izbaudīt seksu ar partneri. Šeit ir četri vingrinājumi, kas palīdzēs palielināt sievietes libido.

“Kad vīrietis ir ekstāzes virsotnē, viņam ir pilnīgi vienalga, kā šobrīd izskatās viņa partneres krūtis, viņš pat neatver savas acis”, saka psiholoģe Sindija Mestone, laikraksta “Journal of Sexual Medicine” pētījumu autore. “Sieviete, gluži pretēji, drudžaini domā: “Man pēc iespējas ātrāk jānomaina poza, šādi manas krūtis izskatās nokarājušās!” Vīrieši ar to ir pilnīgā mierā, tas ir tikai sievietes pašcieņas jautājums.”

Neskaidrība par savu fizisko pievilcību nav vienīgais faktors, kas traucē sievietei izbaudīt seksu. Vēl viens iemesls ir tas, ka sievietes apziņa bieži “netiek līdzi” fizioloģiskajam uzbudinājumam.

Vēl nesen tika uzskatīts, ka fizioloģiskais uzbudinājums un cilvēka subjektīvi piedzīvotais uzbudinājums ir savstarpēji saistīti – tas ir, vīrietim, kuram ir erekcija, vai sievietei, kura piedzīvo asins pieplūdumu dzimumorgānos, šajā brīdī vajadzētu izjust arī dzimumtieksmi. Bet izrādās, ka tas vairāk attiecas uz vīriešiem nekā sievietēm.

Meredita Čiversa, Toronto universitātes seksoloģe, analizēja un apkopoja vairāk nekā simts zinātnisku pētījumu rezultātus, kuros erotisku video skatīšanās laikā tika mērīts fizioloģiskā uzbudinājuma līmenis vīriešiem un sievietēm. Vīriešu teiktais par viņu uzbudinājumu saskanēja ar dzimumorgānu mērījumu rezultātiem. Taču sievietēm – nē.

Čiversa atklāja, ka, jo ilgāk sievietes skatījās erotisku video, jo atšķirīgāki bija šie divi uzbudinājuma veidi. Sievietēm ir nepieciešams vairāk laika, lai smadzenes panāktu ķermeni. Tāpēc viņām ir nepieciešama priekšspēle pirms dzimumakta.

Lasi arī: Iepazīšanās internetā – mīti, kuriem tic ikviens

“Lielākā daļa sieviešu ne visai ieklausās signālos, ko viņām sūta dzimumorgāni; mēs neesam pieradušas tiem pievērst pienācīgu uzmanību”, saka Sindija Mestone. “Sievietes dzimumorgāni nav lieli, tie nav redzami, un izmaiņas, kas tajos notiek, nav tik acīmredzamas, lai izraisītu prāta reakciju un uzstājīgu vēlmi apmierināt sava ķermeņa prasības. Ja vīrietis piedzīvo spēcīgu erekciju, viņš nevar to nepamanīt, tāpēc viņš arī attiecīgi reaģē.”

Atšķirīgajai saskaņotības pakāpei starp subjektīvo un fizioloģisko uzbudinājumu abu dzimumu pārstāvjiem, pēc Čiversas vārdiem, var būt bioloģiski cēloņi. Ir pētījumi, kas pierāda, ka vīrieši atšķirībā no sievietēm labāk izprot savu ķermeni. Piemēram, vīriešiem ir attīstītāka iekšējā (interoceptīvā) apziņa: proti, vīrietis spēj labāk nekā sieviete neskaitot noteikt sava pulsa biežumu.

Iespējams, ka prāta un ķermeņa harmonija vīriešiem fiziskā uzbudinājuma laikā ir sekas tam, ka viņu prāts saņem signālus tieši un tikai no ķermeņa, savukārt sievietes ir “noskaņotas” plašākam diapazonam – situācijai kopumā un personīgajiem priekšstatiem par savu seksualitāti.

Kā palielināt libido?

Psiholoģe Lorija Brotto ir izstrādājusi seksuālās uztveres programmu sievietēm, kuras sūdzas par samazinātu libido. Tās galvenais mērķis ir apvienot prāta un ķermeņa sajūtas.

1. Meditācija

Brīdī, kad rodas traucējošas domas, fokusē savu prātu uz darbībām, kas notiek šeit un tagad. Kā to panākt? Paņem vienkāršu priekšmetu – pogu, auskaru, rozīni – un lēnām izpēti to no visām pusēm: pēc taustes, redzes, smaržas, garšas. Ja domas sāk “klīst prom”, uzmanīgi un mierīgi virzi tās atpakaļ pie objekta. Veic vingrinājumu 10 minūtes dienā: pastaigas laikā, ēdot, mazgājot traukus.

Vari meditēt arī tradicionālā veidā – aizver acis un klusumā pilnībā koncentrējieties uz elpošanas procesu. Tas palīdzēs trenēt prātu un “būt klātesošai” arī intīmu nodarbju laikā.

2. Izpēti savu ķermeni

Iemācies seksa laikā ignorēt domas par savām fiziskajām stiprajām un vājajām pusēm. Trenējies skatīties uz savu ķermeni bez apmulsuma un kompleksiem. Vēro savu ķermeni dušā, vannā, slaukoties. Tiklīdz prātā sāc koncentrēties uz kādām nepilnībām, nekavējoties atgriezies pie vienkāršas ķermeņa vērošanas.

Nākamreiz atkārto vingrinājumu, izmantojot nelielu spoguli, lai izpētītu visu ķermeni, ieskaitot dzimumorgānus. Pieskaries tiem (bez masturbēšanas), atturoties no kādiem spriedumiem, koncentrējoties tikai uz to, ko dari.

3. Autogēnais treniņš

Šis treniņš palīdzēs mainīt attieksmi pret savu ķermeni un iemācīties izjust seksuālu baudu. Veic 2. vingrinājumu un saki sev: “Mans ķermenis ir seksīgs”, “Es esmu skaista un pievilcīga”, “Es izbaudu savu seksualitāti”.

4. Prāta un ķermeņa harmonija

Iemācies apvienot fizisko uzbudinājumu un emocionālo baudu. Izmanto vibratoru, skatieties erotisku filmu vai fantazē par seksuālām tēmām, lai panāktu uzbudinājumu. Pēc piecām minūtēm paņem pārtraukumu. Tad veic 2. vingrinājumu, lai pilnībā noskaņotos uz vēlamo sajūtu.

0/ 0

Lasītākie

Padomi  Aktualitātes  
1
4458
Eskorta pakalpojumi Latvijā – vietas un lietas, kas jāzina
Padomi  
5
1825
10 vienkāršas pozas seksam trijatā
Padomi  
7
1574
Priekšspēles triki, kas ļaus iekarst 5 minūšu laikā
Padomi  
0
1433
45 labākās seksa pozas – 1.daļa

Komentētākie

Padomi  
9
412
Sekss trijatā – vai ir tā vērts?
Padomi  
9
339
13 padomi, kā panākt spēcīgāku erekciju un saglabāt to ilgāk
Padomi  
8
157
Kailfoto sūtīšana: pamācība vīriešiem, kā to darīt pieklājīgi
Padomi  
8
468
Izspļaut vai norīt? Tāds ir jautājums

Visbiežāk kopīgotie

Padomi  
2
431
Sekss dušā – drošākās un ērtākās pozas
Padomi  
3
194
Pazīmes, kas liecina par to, ka tu masturbē pārāk daudz
Piedzīvojumi  Padomi  
1
369
Publiskais sekss – 60 idejas, kur to darīt
Padomi  
3
367
Dziļais minets: kā pareizi sniegt dziļo orālo seksu?