Kas šogad būs sagaidāms intīmās veselības un tehnoloģiju pasaulē, izņemot daudz masturbēšanas mājsēdes laikā? Acīmredzot, tiks apspriestas dažādās cilvēku seksualitātes, attālināta seksuālās veselības aprūpe un kopšanas līdzekļi vīriešu privātajām zonām. Šīs un vēl citas ir tās seksa tendences, ko 2021. gadam prognozē Dominika Karetsossa (Dominnique Karetsos), The Healthy Pleasure Group kompānijas izpilddirektore, kura pilnībā nodevusies seksuālās veselības un tehnoloģiju nozares izpētei.
Zemāk aplūkosim, kādas ir Dominikas prognozētās seksa tendences šajā gadā
1. Seksuālā labsajūta kļūs par prioritāti
2020. gadā ievērojami pieauga seksa rotaļlietu pārdošanas apjomi, norādot uz jaunu pašapmierināšanās trendu, un Dominika uzskata, ka šī tendence turpināsies arī nākamajā gadā.
2. Saikne ar sevi un ‘solo baudas‘ tuvāka izzināšana
“Šis ir bijis grūts un izaicinošs gads, dažreiz šķita, ka peramies caur dūņām, bet paraugoties no citas perspektīvas, to piepildīja svinības un prieks,” saka Dominika. “Prieks baudot un izzinot to, ko māte daba mums ļāva izpētīt mājsēdes laikā, kā arī ieguldot līdzekļus inovācijās un tehnoloģijās, kas 2021. gadā mūs virzīs uz veselīgākām uzvedības izmaiņām.”
3. Intīmā higiēna vīriešiem
Zīmoli laidīs klajā produktu klāstu, kas īpaši paredzēti vīriešu seksuālajam priekam un labsajūtai.
Dažādas inovācijas sagaidāmas kaunuma matu eļļām, organiskiem lubrikantiem un dzimumloceklim paredzētām seksa rotaļlietām.
4. Dzimumpozitīva valoda
“Mēs redzēsim kolosālas pārmaiņas valodas un izglītības pārveidošanā mūsu telpā,” skaidro Dominika, “apstiprinot, ka bauda ir veselīga, un seksu var izzināt individuāli. Arī minoritātes ir pelnījušas tikt uzklausītas.”
“No trans kopienām, personām ar invaliditāti, seksa darbiniekiem, kurus nevajadzētu dehumanizēt, visi šie stāstījumi ir iekļuvuši ziņu virsrakstos. Tādi zīmoli kā EXO ir izlaiduši pirmos produktus ar iekļaujošu valodu trans-sieviešu kopienai. Lovehoney iegulda invaliditātes aizsardzības kampaņās.”
5. Seksuālās telpas tiešsaistē
Seksuālās veselības industrijas pamet sociālās platformas, kurās ir sastopami stingri ierobežojumi seksuālajam saturam, un veido savas telpas.
“Sociālo platformu, piemēram, Pleazeme.com (pagaidām Latvijā pakalpojums nav pieejams), jauninājumi nodrošina drošu telpu visiem viņu seksualitātes, veselības un labsajūtas izpētei,” saka Dominika.
Jau pavisam drīz, pirms randiņa apstiprināšanas kādā lietotnē, varēsiet atzīmēt “IplaySafe” lodziņu, kas liecinās par to, ka ar personas seksuālo veselību viss ir kārtībā.
“Šīs digitālās ainavas ir mūsu jaunie rotaļu laukumi, kuru pozitīvais mērķis ir izveidot gudru seksuālās veselības internetu un kurā mūsu seksualitāti vairs nediktē arhaiskas komercstruktūras.”
6. Seksuālās baudas izpēte, spēlējot spēles
Dominika norāda uz lietotnēm, piemēram, spēli Clitar Hero, kurā ar mūziku iespējams izspēlēt ceļu uz orgasmu.
“Tas viss ir par izklaidi un sieviešu seksuālās baudas normalizēšanu,” viņa paskaidro. “Varam sagaidīt, ka arī daudzi citi zīmoli izmantos spēles kā veidu, kā paplašināt seksuālās izglītības izzināšanu.”
“Es ar nepacietību gaidu, kad skolās redzēšu pārmaiņas seksuālajā izglītošanā, izmantojot spēles, kas ir lielisks līdzeklis, lai informāciju pielāgotu dažādiem vecumiem.”
7. Attālinātā veselības aprūpe
Dominika saka: “Tādi zīmoli kā ‘Hims and Hers’, ‘Numan’, ‘Manual’, ‘Elanza Wellness’ ir veicinājuši medicīnisko un profesionālo palīdzību, kas tiek sniegta miljoniem cilvēku, atrodoties mājās. “
“Ņemot vērā globālās tendences, cilvēcei jāpārdomā, kā mēs ārstējam cilvēkus, un es uzskatu, ka ir droši teikt, ka mēs nekad neatgriezīsimies pie tradicionālās klīniskās aprūpes vai padoma par savu seksuālo veselību. Mēs varam virzīties tikai uz priekšu un attīstīties.”
8. Auglības aprūpes un kontracepcijas uzlabojumi
Sagaidāmas lielas inovācijas kontracepcijas un bērna ieņemšanas pasaulēs.
“Tādi zīmoli kā OOVA un Lab, piemēram, Cemag Care revolucionizē, kā mēs izsekojam un tulkojam mūsu hormonus, palīdzot sievietēm pieņemt precīzus un racionālus lēmumus par viņu auglības iespējām vai kontracepcijas līdzekļiem,” saka Dominika. “Tādas inovācijas kā Ballerine no OCON MED nozīmē, ka mums, kā sievietēm, ir pieejama drošāka, ērtāka un bez hormonu viedā spirāle.”
9. Viedie seksa roboti un mācīšanās, izmantojot virtuālo realitāti
Dominika prognozē lielāku aizrautību seksa robotu un AI pasaulē.
“Tādi zīmoli kā Hatsumi izmanto VR kā visaptverošu pētījumu, lai mācītu un sniegtu visaugstāko pieredzi no priekiem līdz bēdām, savukārt HPG Lab ir izstrādājuši ekskluzīvu IP robotu klitora stimulēšanai,” viņa saka. Šīs ir nākamās paaudzes rotaļlietas, kas palīdz sievietēm iemācīties izjust orgasmu.
O School un The Femedic ir zīmoli, kas izmanto AI un citas viedās datu tehnoloģijas, lai nodrošinātu, ka mūsu mācīšanās un saturs ir ne tikai uzticams un precīzs, bet arī atbilstošs.
Liene
Tik daudz jaunas lietas. Prieks, ka cilvēce attīstas. Tik roboti šķiet kaut kas jauns un nepieredzēts.
janis
ROBOTI IZKLAUSAS ŠAUSMINOŠI